AKTUALITY

novinky, které vám nesmí ujít

AKTUALITA | Webová prezentace - Oxyprotect z. s.

Czech plus pro Oxyprotect z. s. navrhlo a vytvořilo kompletně nové internetové stránky. Primární cíl? Přehledná moderní prezentace organizace jejich kampaní např. Prašť s cigaretou a služeb na webu.

AKTUALITA | MAGAZÍN LÉTO OC KARVINÁ

Letní magazín s podtitulem letní osvěžení pro obchodní centrum Karviná, je na světe. Osvěžte se díky němu novinkami a trendy v oblékání na nadcházející léto.

AKTUALITA | YTONG - veletrhy 2016

 Pojďte se s námi podívat, jak to vypadalo na stánku YTONG při příležitosti stavebního veletrhu IBF 2016

AKTUALITA | Magazín – Campus Square jaro 2016

Pro Obchodní centrum Campus Square naše agentura realizovala další produktový magazínu, tentokrát s jarní tematikou. Atraktivní grafické ztvárnění, slevové kupóny a otevření nových prodejen společně se zajímavými produkty jistě přispějí k vysoké návštěvno

AKTUALITA | Magazín – Šantovka jaro 2016

 Do Galerie Šantovka, dorazilo jaro a spolu s ním jarní magazín, plný slev a zajímavých akcí. Nadchnout vás můžou jarní tipy na oblečení, obuv, kabelky a slevové kupóny, které jistě uplatníte.

AKTUALITA | Magazín – Karviná jaro 2016

Stalo se již pravidlem, že naše agentura připravuje magazíny pro obchodní centrum Karviná.
Tentokrát to byl jarní magazín s podtitulem V barvách jara, kde najdete spoustu jarních trendů a novinek v oblékání.

AKTUALITA | Bazénový festival

Společnost ALBIXON a.s.,
prezentuje novou podzimní kampaň na bazénový festival. Získejte festivalovou slevu 50 % na bazény, zastřešení a vířivky. Přijďte si vybrat na Vaši nejbližší pobočku. Grafickou kampaň připravila agentura Czech Plus.

Monitoring konkurence


BOJÍTE SE KONKURENCE? NEPŘÍTELE JE NUTNO ZNÁT DOKONALE!


Konkurenční strategie je typ marketingové strategie, kdy propagační komunikace zmiňuje konkurenční značky a podtrhuje přednosti Vašeho produktu ve srovnání s nimi. Tato strategie může zahrnovat srovnávací reklamu (komparative advertising) nebo jinou marketingovou komunikace, která snižuje hodnotu konkurenčních výrobků či vyzdvihuje funkce, které konkurenci chybějí.
- Clemente, Mark N. Slovník marketingu. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0228-9.

MONITORING KONKURENCE
V současné době je nutné umět zákazníka přesvědčit o vašich přednostech před konkurencí. Je proto důležité vědět, co vaši konkurenci nabízejí, aniž byste s nimi měli konflikty. Dnes je možné využít k monitoringu konkurence moderní komunikační nástroje, díky kterým budete o svých konkurentech podstatné informace vědět.

Monitoring je součástí tzv. competitive intelligence, což je systematický, legální a etický proces sbírání, zjišťování, sledování, analýzy a organizování informací o konkurenčních firmách, ekonomickém prostředí a vlastní firmě. Data jsou následně analyzována tak, aby pomohla odhalit slabé a silné stránky vaší konkurence, rozpoznat její strategické záměry a provést správná strategická rozhodnutí, která pomohou zvýhodnit vaši firmu oproti ostatním konkurentům.

Vhodnou metodou, jak se podívat konkurenci "do karet" je například mystery shopping neboli fingovaný nákup. Jedná se totiž o zvláštní způsob výzkumu kvality - ať už jde o poskytované služby nebo materiální produkty. Prostřednictvím nezávislých osob, které provádějí fingovaný nákup, se sleduje chování prodejců, jejich odbornost, podoba a průběh poskytování služby či komunikace se zákazníkem. Pověřené osoby, v tomto případě pracovníci naší komunikační agentury, hodnotí také prvky jako je vzhled provozovny, čistota, fyzická dostupnost aj. Mohou také uměle vyvolávat netypické situace, aby si ověřili chování personálu. Touto metodou se dá efektivně ověřovat a porovnávat kvalita mezi konkurenčními firmami. Mystery shopping má velký smysl především při hodnocení poskytovatelů služeb a k následnému stanovení předpisů a norem. Díky této metodě dokážeme nastavit takovou komunikační kampaň, která Vám zaručí, že budete jedničkou ve svém oboru.

Dále je možné monitorovat konkurenční investice, tedy reklamy a sponzoringy, které se objevují v největších médiích. Na základě detailních záznamů se dají vytvářet přesné přehledy o chování konkurence. Dozvíte se, jak je konkurence aktivní v průběhu roku a které období je pro konkurenci nejdůležitější. Řekneme vám, jakou část svých rozpočtů ostatní "hráči" na trhu investují do TV, tisku, rozhlasu nebo outdoorové reklamy, to znamená provedeme tzv. media split.

Sledovat se dá do jisté míry kreativita. V podstatě jde o komunikované funkční či emocionální benefity, akční nabídky, brand personality a tak dále.

Dále se vyplatí i monitoring konkurenčních PR aktivit - fulltextové rešerše nejsledovanějších médií podle zadaných klíčových slov. Tyto přehledy vám dají informaci o tom, se kterými tématy je vaše konkurence spojována, jak je hodnocena apod. Tato metoda se vyplatí, pokud se vaše firma chystá spojit svou značku například s nějakou celebritou.